Mai mult cu mai puțin…zilnic!

Site-ul folosește fișiere cookie în conformitate cu Politica fișierelor cookie. Condițiile de stocare sau de accesare a fișierelor cookie pot fi modificate în browser-ul pe care îl utilizezi.

Reclamații


Dacă faci cumpărături în magazinele PEPCO, ai la dispoziție 2 ani pentru a face o reclamație, în cazul în care constați vreun defect legat de calitatea produsului achiziționat.

La PEPCO ieșim în întâmpinarea așteptărilor Clienților noștri și din acest motiv, procesul de înregistrare a unei reclamații este simplu și rapid. Este suficient să te prezinți în orice magazin PEPCO și să completezi formularul de înregistrare a reclamaților, disponibil la casa de marcat. Pentru a face acest lucru, trebuie sa iei cu  tine produsul defect și dovada achiziției, care poate fi un bon, un extras de cont sau un martor care să confirme că achiziția a fost făcută în magazinul nostru. 

Reclamația va fi analizată în termen de 14 zile și te vom contacta telefonic, prin poștă sau prin e-mail - în funcție de preferințele tale. 

În cazul în care rezultatul este negativ, ai dreptul să-l contești, completând formularul de înregistrare a reclamațiilor.

Cum faceți o reclamație?


 

VEZI ȘI


Garanția returului

ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI

Ai întrebări? Verifică lista celor mai frecvente întrebări și răspunsuri.

Citește mai mult