Favorite

Magazinul meu

0

Garanția returnării banilor

Cu garanția Pepco de rambursare a banilor, poți face cumpărături cu noi în siguranță, știind că, dacă ești nemulțumit de achiziția ta, din orice motiv, poți să o returnezi la magazin și să primești o rambursare completă a prețului, așa cum este imprimat pe bonul fiscal.

Pentru a face acest lucru, tot ceea ce trebuie este să returnezi în magazin produsul cu ambalajul și eticheta intacte, fără urme de utilizare, împreună cu bonul fiscal, în termen de maxim 30 de zile de la achiziționarea acestuia. Atunci când faci acest lucru, îți vom rambursa banii în același mod în care a fost efectuată plata la achiziția produsului (rambursarea în numerar dacă produsul a fost achitat în numerar, rambursarea pe cardul bancar dacă produsul a fost achitat cu cardul).

*Returul poate fi procesat pe oricare alt card valid pe care îl deții, astfel nefiind obligatorie procesarea cu ajutorul cardului de la achiziția inițială.

** Te rugăm să verifici contul cardului folosit la retur, nu contul cardului folosit la achiziție.

În cazul în care ai folosit cardul bancar pentru achiziție, banii se vor vira în contul tău în maxim 14 zile lucrătoare, însă termenul poate suferi modificări în funcție de băncile procesatoare de plăți implicate și nu este imputabil Pepco.

*Te rugăm să reții că, din motive de igienă, unele articole de uz personal specificate mai jos ca „nereturnabile” nu pot fi schimbate sau returnate pentru rambursare.

Pepco România – Politica de retur – Garanția returului

Produse care nu pot fi returnate Produse care nu pot fi returnate

  •  chiloți, boxeri, tanga ambalați individual
  • chiloți, boxeri, slipi ambalați individual
  • cosmetice (corp, păr, față)
  • scutece, șervețele umede
  • bețișoare de urechi din bumbac, dischete demachiante din bumbac
  • perie pentru pedichiură/piatră ponce
  • burete din plasă pentru duș
  • produse pentru curățenie, cosmetice pentru mașină
  • reîncărcări telefonice

Articole de lenjerie care pot fi returnate Articole de lenjerie care pot fi returnate

  • pijamale: seturi și bluze și pantaloni de pijama vândute separat
  • sutiene
  • sutiene sport
  • cămăși de noapte
  • halate de baie
  • maiouri
  • topuri de lenjerie intimă pentru fete
  • costume de baie, două bucăți și dintr-o bucată
  • body pentru damă, body pentru bebeluși
  • jambiere, leggings
  • șosete, șosete până la genunchi, balerini din bumbac
  • colanți subțiri și groși
  • chiloți pentru fete, ambalați la set de 2 sau 3 bucăți
  • costume de carnaval pentru fete
  • seturi de lenjerie intimă: Tricouri + pantaloni scurți
  • pijamale: seturi și bluze și pantaloni de pijama vândute separat
  • halate de baie
  • maiouri
  • boxeri ambalați la set de 2 sau 3 bucăți
  • body pentru bebeluși
  • șosete
  • colanți pentru băieți
  • chiloți băieți ambalați la set de 2 sau 3 bucăți
  • costume de carnaval pentru băieți
  • seturi de lenjerie intimă pentru băieți: Tricouri + slipi/boxeri lejeri
Cum returnez un produs?

01

Returnarea produselor

Ai 30 de zile la dispoziție să returnezi produsele în orice magazin Pepco din întreaga țara.

02

Bonul fiscal

Tot ce îți trebuie este bonul fiscal și produsul în stare intactă (nedeteriorita, cu eticheta și ambalajul intacte, fără urme de utilizare).

03

Rambursarea

Îți vom rambursa banii în același mod în care a fost efectuată plata la achiziția produsului (rambursarea în numerar dacă produsul a fost achitat în numerar, rambursarea pe cardul bancar dacă produsul a fost achitat cu cardul). În cazul în care ai folosit cardul bancar pentru achiziție, banii se vor vira în contul tău în maxim 14 zile lucrătoare, însă termenul poate suferi modificări în funcție de băncile procesatoare de plăți implicate și nu este imputabil Pepco.

FAQ

În toate magazinele din rețeaua noastră se acordă Garanția Returului – în decurs de 30 de zile poți returna un produs nedeteriorat și fără urme de utilizare, cu eticheta intactă, împreună cu dovada achiziției – bonul, în orice magazin Pepco din țară. Poți citi mai multe despre Garanția Returului aici.

Da, produsele pot fi returnate în orice magazin Pepco de pe teritoriul țării. Poți citi mai multe aici.

Bonul fiscal este necesar pentru a înregistra articolul ca produs vândut și pentru reintroducerea acestuia în stoc. Așadar, returul nu poate fi procesat fără bon.

Din păcate, fără etichetă nu putem accepta produsul pentru retur.

Unele bunuri de uz personal nu pot fi returnate. Lista completă este disponibilă aici.

După aprobarea reclamației sau returnarea produsului, rambursarea pe cardul de plată ar trebui să fie creditată în cont în termen de maxim 14 zile. Termenul poate suferi modificări în funcție de băncile procesatoare de plăți implicate și nu este imputabil Pepco.

Perioada de garanție pentru produsele achiziționate din magazinele Pepco este de 2 ani. În cazul în care găsești defecte de calitate în timpul perioadei de garanție, îți recomandăm să depui o reclamație la orice magazin. Mai multe informații găsești aici.

Acceptăm reclamații în orice magazin Pepco. Trebuie doar să aduci produsul defect, să prezinți o dovadă a achiziției (bon, extras de cont) și să completezi un formular de reclamație. Vom analiza reclamația ta în termenul legal de 14 zile. Mai multe informații găsești aici.

Da, reîncărcările pot fi subiectul unei reclamații. Tot ce trebuie să faci este să aduci la magazin o dovadă a achiziției și documentul cu codul de reîncărcare primit. Reclamația ta va fi analizată în termen legal de 30 de zile.

Dacă reclamația ta a primit un răspuns negativ cu care nu ești de acord, ai dreptul să faci contestație într-un magazin Pepco. Procedura este similară cu cea pentru înregistrarea reclamațiilor. 

Returul se poate face în 30 de zile de la data achiziției în cazul produselor nedeteriorate, cu eticheta originală și cu bonul de achiziție. În termen de doi ani de la data achiziției, clientul are dreptul să înregistreze o reclamație pentru orice produs folosit (uzat), care prezintă un defect. Reclamațiile se pot face în baza bonului fiscal sau a extrasului de cont. Reclamația se poate face în orice magazin din rețeaua Pepco, pe întregul teritoriu al țării.

Atât reclamațiile, cât și aprecierile pot fi trimise prin intermediul unui formular de contact formular de contact disponibil pe site-ul nostru web, prin trimiterea unui e-mail la adresa: info@pepco.ro sau direct într-un magazin, completând un Chestionar pentru clienți, care vă va fi înmânat la check-out, la cerere.

Colecțiile noastre

Colecția de haine pentru copii

Zombie Dash

Haine și accesorii

Halloween

Articole sport

Cardio Bunny

De ce merită să cumperi de la Pepco?

Suntem aproape de tine

Peste 400 de magazine pe teritoriul întregii țări. Suntem întotdeauna aproape de tine.

Avem întotdeauna prețuri mici

La Pepco vei găsi tot ce ai nevoie, la prețuri mici.

Gamă largă de produse

La Pepco vei găsi o mare varietate de produse pentru tine, pentru familia și pentru casa ta.

Cumperi fără probleme

Ai 30 de zile la dispoziție pentru returnarea produselor în orice magazin de pe teritoriul țării.