Garanția returnării banilor
Cu garanția PEPCO de rambursare a banilor, poți face cumpărături cu noi în siguranță, știind că, dacă ești nemulțumit de achiziția ta, din orice motiv, poți să o returnezi la magazin și să primești o rambursare completă a prețului, așa cum este imprimat pe bonul fiscal.
Pentru a face acest lucru, tot ceea ce trebuie este să returnezi în magazin produsul cu ambalajul și eticheta intacte, fără urme de utilizare, împreună cu bonul fiscal, în termen de maxim 30 de zile de la achiziționarea acestuia. Atunci când faci acest lucru, îți vom rambursa banii în același mod în care a fost efectuată plata la achiziția produsului (rambursarea în numerar dacă produsul a fost achitat în numerar, rambursarea pe cardul bancar dacă produsul a fost achitat cu cardul).
*Returul poate fi procesat pe oricare alt card valid pe care îl deții, astfel nefiind obligatorie procesarea cu ajutorul cardului de la achiziția inițială.
** Te rugăm să verifici contul cardului folosit la retur, nu contul cardului folosit la achiziție.
În cazul în care ai folosit cardul bancar pentru achiziție, banii se vor vira în contul tău în maxim 14 zile lucrătoare, însă termenul poate suferi modificări în funcție de băncile procesatoare de plăți implicate și nu este imputabil PEPCO.
*Te rugăm să reții că, din motive de igienă, unele articole de uz personal specificate mai jos ca „nereturnabile” nu pot fi schimbate sau returnate pentru rambursare.
Produse care nu pot fi returnate
- chiloți, boxeri, tanga ambalați individual
- chiloți, boxeri, slipi ambalați individual
- cosmetice (corp, păr, față)
- scutece, șervețele umede
- bețișoare de urechi din bumbac, dischete demachiante din bumbac
- perie pentru pedichiură/piatră ponce
- burete din plasă pentru duș
- produse pentru curățenie, cosmetice pentru mașină
- reîncărcări telefonice
Articole de lenjerie care pot fi returnate
- pijamale: seturi și bluze și pantaloni de pijama vândute separat
- sutiene
- sutiene sport
- cămăși de noapte
- halate de baie
- maiouri
- topuri de lenjerie intimă pentru fete
- costume de baie, două bucăți și dintr-o bucată
- body pentru damă, body pentru bebeluși
- jambiere, leggings
- șosete, șosete până la genunchi, balerini din bumbac
- colanți subțiri și groși
- chiloți pentru fete, ambalați la set de 2 sau 3 bucăți
- costume de carnaval pentru fete
- seturi de lenjerie intimă: Tricouri + pantaloni scurți
- pijamale: seturi și bluze și pantaloni de pijama vândute separat
- halate de baie
- maiouri
- boxeri ambalați la set de 2 sau 3 bucăți
- body pentru bebeluși
- șosete
- colanți pentru băieți
- chiloți băieți ambalați la set de 2 sau 3 bucăți
- costume de carnaval pentru băieți
- seturi de lenjerie intimă pentru băieți: Tricouri + slipi/boxeri lejeri
01
Returnarea produselor
02
Bonul fiscal
03
Rambursarea
FAQ
În toate magazinele din rețeaua noastră se acordă Garanția Returului – în decurs de 30 de zile poți returna un produs nedeteriorat și fără urme de utilizare, cu eticheta intactă, împreună cu dovada achiziției – bonul, în orice magazin PEPCO din țară. Poți citi mai multe despre Garanția Returului aici.
Da, produsele pot fi returnate în orice magazin PEPCO de pe teritoriul țării. Poți citi mai multe aici.
Bonul fiscal este necesar pentru a înregistra articolul ca produs vândut și pentru reintroducerea acestuia în stoc. Așadar, returul nu poate fi procesat fără bon.
Din păcate, fără etichetă nu putem accepta produsul pentru retur.
Unele bunuri de uz personal nu pot fi returnate. Lista completă este disponibilă aici.
După aprobarea reclamației sau returnarea produsului, rambursarea pe cardul de plată ar trebui să fie creditată în cont în termen de maxim 14 zile. Termenul poate suferi modificări în funcție de băncile procesatoare de plăți implicate și nu este imputabil PEPCO.
Perioada de garanție pentru produsele achiziționate din magazinele PEPCO este de 2 ani. În cazul în care găsești defecte de calitate în timpul perioadei de garanție, îți recomandăm să depui o reclamație la orice magazin. Mai multe informații găsești aici.
Acceptăm reclamații în orice magazin PEPCO. Trebuie doar să aduci produsul defect, să prezinți o dovadă a achiziției (bon, extras de cont) și să completezi un formular de reclamație. Vom analiza reclamația ta în termenul legal de 14 zile. Mai multe informații găsești aici.
Da, reîncărcările pot fi subiectul unei reclamații. Tot ce trebuie să faci este să aduci la magazin o dovadă a achiziției și documentul cu codul de reîncărcare primit. Reclamația ta va fi analizată în termen legal de 30 de zile.
Dacă reclamația ta a primit un răspuns negativ cu care nu ești de acord, ai dreptul să faci contestație într-un magazin PEPCO. Procedura este similară cu cea pentru înregistrarea reclamațiilor.
Returul se poate face în 30 de zile de la data achiziției în cazul produselor nedeteriorate, cu eticheta originală și cu bonul de achiziție. În termen de doi ani de la data achiziției, clientul are dreptul să înregistreze o reclamație pentru orice produs folosit (uzat), care prezintă un defect. Reclamațiile se pot face în baza bonului fiscal sau a extrasului de cont. Reclamația se poate face în orice magazin din rețeaua PEPCO, pe întregul teritoriu al țării.
Atât reclamațiile, cât și aprecierile pot fi trimise prin intermediul unui formular de contact formular de contact disponibil pe site-ul nostru web, prin trimiterea unui e-mail la adresa: info@pepco.ro, apelând Serviciul Clienți la 031 630 61 77, sau direct într-un magazin, completând un Chestionar pentru clienți, care vă va fi înmânat la check-out, la cerere.
Serviciul de Asistență Clienți
Colegii noștri de la Serviciul de Asistență Clienți îți vor răspunde cu drag.
De ce merită să cumperi de la Pepco?