Mai mult cu mai puțin…zilnic!

Site-ul folosește fișiere cookie în conformitate cu Politica fișierelor cookie. Condițiile de stocare sau de accesare a fișierelor cookie pot fi modificate în browser-ul pe care îl utilizezi.

DESPRE COMPANIE


Suntem un retail discounter cu o rețea la nivel european și oferim articole de îmbrăcăminte pentru întreaga familie, precum și produse pentru casă, la cele mai mici prețuri. În Polonia, avem o dezvoltare dinamică de câțiva ani. Am devenit cel mai renumit retailer de îmbrăcăminte pentru copii și un furnizor de top în domeniul articolelor decorative. Succesul nostru se datorează în principal oamenilor și implicării lor.

Misiunea noastră


Le asigurăm clienților noștri accesul facil la toate produsele de care au nevoie sau pe care le doresc în viața de zi cu zi, pentru a-și îmbrăca familia, dar și pentru a-și îngriji și decora locuințele, la cele mai mici prețuri, în fiecare zi.

Viziunea noastră


Ambiția noastră este să devenim cea mai mare, cea mai bună și cea mai cunoscută marcă de discount din Europa, cu cele mai mici prețuri la articolele de îmbrăcăminte și uz casnic.

Strategia noastră


Vrem să ne desfășurăm activitatea în mod echilibrat, concentrându-ne asupra principalelor trei direcții de dezvoltare, și anume: oamenii, procesele și gama de produse.

PEPCO în cifre


Peste 11 milioane de clienți în fiecare lună

Mai mulți ani de extindere neîntreruptă

Peste 11 000 de angajați în Europa

Aproape 1000 de magazine în Europa

Biroul Central din Poznań, cu 450 de angajați

1200 de paleți cu marfă în fiecare zi, livrați în 7 țări din Europa

ISTORIE


2017

Clienții croați și sloveni se bucură de magazinele PEPCO.

2016

In mai puțin doi ani de zile, numărul magazinelor noastre s-a dublat - vom deschide magazinul PEPCO cu numărul 1000

2015

Acum puteți vizita și magazinele PEPCO din România și Ungaria.

2014

Sărbătorim deschiderea magazinului PEPCO cu numărul 500

din 2013

Magazinele noastre servesc și clienți din afara Poloniei. Deschidem magazine în Cehia și în Slovacia

2007

S-a deschis magazinul PEPCO cu numărul 100

2004

Apar primele 14 magazine PEPCO, localizate în orașe precum Poznań, Bydgoszcz sau Gdańsk

1999

Început

GRUPUL


Investim în piața de retail încă din 1999, iar primul magazin PEPCO a fost deschis în anul 2004 și tot atunci am devenit parte a holdingului de investiții sud-african, Pepkor. Zece ani mai târziu, am devenit parte a Grupului de Capitaluri Steinhoff International Holdings Limited. Grupul își desfășoară activitățile în 44 de țări din Europa, Africa și Australia și este proprietarul a 42 de mărci de retail.

Grupul are în componența sa societăți care produc, livrează și comercializează mobilier, articole de uz casnic și articole de îmbrăcăminte, în Africa, Europa și Australia.

Compania a fost înființată în Germania, în anul 1964, de Bruno Steinhoff. Este cotată la bursa JSE din Johannesburg și din 2015, la FSE din Frankfurt. În Europa, este pe locul doi în domeniul mobilierului, după Ikea.

Angajații


Rețeaua europeană PEPCO are peste 11 000 de angajați, peste 450 dintre aceștia lucrând la biroul central din Poznan, iar 400, la centrul de distribuție. Printre angajații actuali se află persoane care în anul 1999, într-o echipă cu câteva zeci de oameni, au început dezvoltarea companiei noastre. De aceea, chiar daca activitatea noastră a luat amploare, reușim să menținem o atmosferă prietenoasă, deschisă. 

Premii și distincții


PEPCO este una dintre cele mai apreciate mărci în rândul clienților, dar și a experților pieței. O dovadă a acestui lucru, pe lângă milioanele de clienți care fac cumpărături în magazinele noastre, sunt și premiile și distincțiile acordate pentru calitate, popularitate, încredere și renume. Suntem mândri de laudele primite, iar acest lucru ne mobilizează să ne continuăm dezvoltarea, pentru clienții și angajații noștri.

Retailers' Awards 2016

Retailers’ Awards este unul dintre cele mai importante evenimente din Polonia, reunind în fiecare an câteva sute dintre cei mai importanți investitori și dezvoltatori din Europa Centrală și de Est. PEPCO a câștigat la categoria Best Expansion, iar Directorul nostru Operațional, Marcin Stańko, a fost nominalizat la premiul Best Manager of the Year.

Gwiazda Jakości Obsługi (Stelele Calității Serviciilor)

Programul Polonez pentru Calitatea Serviciilor analizează pe parcursul anului nivelul satisfacției consumatorilor și procesează milioane de date în fiecare an. Opiniile consumatorilor sunt colectate prin sondaje efectuate continuu. Clienții au considerat încă o dată că PEPCO este un brand prietenos și demn de încredere.

Retailers' Awards 2014

Gala CEE Retailrs’ Awards este unul dintre cele mai importante evenimente din Polonia, din domeniul imobiliar-comercial, reunind în fiecare an câteva sute dintre cei mai importanți investitori și dezvoltatori din Europa Centrală și de Est. PEPCO a câștigat la categoria Discount Retailer of the Year 2014.

Dobra Marka (Cea mai bună marcă) 2016

Această distincție se acordă celor mai inovatoare, dezvoltate și recunoscute mărci poloneze. În acest clasament se evaluează: poziția pe piață a diferitelor mărci și evoluția acestora, calitatea produselor sau serviciilor, precum și nivelul încrederii clienților. PEPCO a câștigat titlul „Dobra Marka” de trei ori la rând.

RESPONSABILITATE SOCIALĂ


 

VOLUNTARIAT


 

La PEPCO, toți înțelegem și apreciem valorile familiei, ne tratăm unii pe alții cu respect, comunicăm cu sinceritate și împreună îi ajutăm pe cei care au nevoie.  Angajații PEPCO participă la acțiuni caritabile și fac voluntariat în cadrul unor organizații care au ca scop ajutarea persoanelor nevoiașe. De mai mulți ani, susținem acțiunea „Cadoul Nobil” și, în cadrul proiectului „PEPCO ajută la completarea Cadourilor”, în întreaga Polonie pregătim în mod activ cadouri pentru sărbători. Vara, voluntarii se duc la „Poznań Business Run” și strâng fonduri pentru persoanele ajutate de Fundația Jasiek Mela.