Mai mult cu mai puțin…zilnic!

Utilizăm Google cookies în scopuri publicitare și statistice pentru a adapta oferta la nevoile dvs. Puteți modifica oricând setările din browserul dvs., acceptând sau respingând unele dintre aceste fișiere. Dacă utilizați acest site fără a modifica setările browserului dvs., vom înregistra și obține accesul la aceste informații (cookie) în memoria dispozitivului dvs. (computer, telefon mobil etc.) în scopurile enumerate. Mai multe informații găsiți, accesând Politica noastră de confidențialitate.

DESPRE COMPANIE


Suntem un retail discounter cu o rețea la nivel european și oferim articole de îmbrăcăminte pentru întreaga familie, precum și produse pentru casă, la cele mai mici prețuri. În Polonia, avem o dezvoltare dinamică de câțiva ani. Am devenit cel mai renumit retailer de îmbrăcăminte pentru copii și un furnizor de top în domeniul articolelor decorative. Succesul nostru se datorează în principal oamenilor și implicării lor.

Misiunea noastră


Le asigurăm clienților noștri accesul facil la toate produsele de care au nevoie sau pe care le doresc în viața de zi cu zi, pentru a-și îmbrăca familia, dar și pentru a-și îngriji și decora locuințele, la cele mai mici prețuri, în fiecare zi.

Viziunea noastră


Ambiția noastră este să devenim cea mai mare, cea mai bună și cea mai cunoscută marcă de discount din Europa, cu cele mai mici prețuri la articolele de îmbrăcăminte și uz casnic.

Strategia noastră


Vrem să ne desfășurăm activitatea în mod echilibrat, concentrându-ne asupra principalelor trei direcții de dezvoltare, și anume: oamenii, procesele și gama de produse.

PEPCO în cifre


Peste 15 milioane de clienți în fiecare lună

Mai mulți ani de extindere neîntreruptă

Peste 16 000 de angajați în Europa

Peste 1500 de magazine în Europa

Biroul Central din Poznań, cu peste 500 de angajați

1900 de paleți cu marfă în fiecare zi, livrați în 11 țări din Europa

RESPONSABILITATEA NOASTRĂ SOCIALĂ


La PEPCO suntem conștienți de impactul exercitat de creșterea dinamică a lanțului nostru asupra mediului natural, dar și asupra celui social. Este o responsabilitate uriașă și din acest motiv, depunem zilnic eforturi considerabile pentru a transcede simplul rol de comerciant al unui retailer.

Ne-am luat angajamentul de a îmbunătăți calitatea vieții pentru angajații și clienții noștri, dar și pentru comunitatea locală. Știm că perfecțiunea este greu de atins, dar suntem hotărâți să lucrăm având în vedere bunăstarea generației actuale și viitoare.

Credem cu tărie că schimbările semnificative încep cu acțiuni aparent mici care, la scară largă, produc rezultate impresionante. La PEPCO, adoptăm decizii strategice luând în calcul impactul nostru asupra mediului, atunci când ne folosim de resursele naturale, dar și efectele pozitive ale reciclării și eficientizării energetice. 

Toate magazinele PEPCO nou deschise sunt echipate cu becuri LED. În magazinele existente, sistemele de iluminare vechi și mai puțin eficiente sunt înlocuite în permanență cu tehnologii noi și mult mai prietenoase cu mediul.

Oferim serviciul de colectare a bateriilor folosite în toate magazinele noastre. Imediat lângă casele de marcat, am plasat containere în care clienții le pot depozita.

Sortăm deșeurile în întreaga rețea de magazine.

Toate pungile de cumpărături vândute în magazinele PEPCO sunt pungi ecoLoop, realizate din materiale reciclate. În acest fel, contribuim la reducerea cu aproape 40% a emisiilor CO₂, comparativ cu pungile tradiționale de cumpărături.

Întreaga noastră flotă auto respectă cel mai restrictiv standard European de emisii, Euro 6, care a intrat în vigoare începând din 2014.

La PEPCO, prioritatea noastră la nivel de comunitate sunt copiii. Susținem îmbunătățirea calității timpului lor liber, a dezvoltării și educației lor, prin oferirea de șanse egale în viață. Colaborăm cu organizații neguvernamentale, dezvoltăm propriile noastre programe de asistență și ne implicăm în calitate de voluntari. În fiecare dintre țările în care avem magazine deschise, lansăm diverse inițiative care vizează copiii.

ISTORIE


2019

Bulgaria se alătură familiei PEPCO.

2018

Clienții din Letonia și Estonia se bucură de magazinele PEPCO.

2017

Clienții croați și sloveni se bucură de magazinele PEPCO.

2016

In mai puțin doi ani de zile, numărul magazinelor noastre s-a dublat - vom deschide magazinul PEPCO cu numărul 1000

2015

Acum puteți vizita și magazinele PEPCO din România și Ungaria.

2014

Sărbătorim deschiderea magazinului PEPCO cu numărul 500

din 2013

Magazinele noastre servesc și clienți din afara Poloniei. Deschidem magazine în Cehia și în Slovacia

2007

S-a deschis magazinul PEPCO cu numărul 100

2004

Apar primele 14 magazine PEPCO, localizate în orașe precum Poznań, Bydgoszcz sau Gdańsk

1999

Început

Angajații


Rețeaua europeană PEPCO are 16 000 de angajați, peste 500 dintre aceștia lucrând la sediul central din Poznan, iar 500 la centrul de distribuție. Printre angajații actuali se află persoane care în anul 1999, într-o echipă cu câteva zeci de oameni, au început dezvoltarea companiei noastre. De aceea, chiar daca activitatea noastră a luat amploare, reușim să menținem o atmosferă prietenoasă, deschisă. 

RESPONSABILITATE SOCIALĂ


 

VOLUNTARIAT


 

La PEPCO, toți înțelegem și apreciem valorile familiei, ne tratăm unii pe alții cu respect, comunicăm cu sinceritate și împreună îi ajutăm pe cei care au nevoie.  Angajații PEPCO participă la acțiuni caritabile și fac voluntariat în cadrul unor organizații care au ca scop ajutarea persoanelor nevoiașe. De mai mulți ani, susținem acțiunea „Cadoul Nobil” și, în cadrul proiectului „PEPCO ajută la completarea Cadourilor”, în întreaga Polonie pregătim în mod activ cadouri pentru sărbători. Vara, voluntarii se duc la „Poznań Business Run” și strâng fonduri pentru persoanele ajutate de Fundația Jasiek Mela.