Magazinul meu
LOADER

Produse care nu pot fi returnate Produse care nu pot fi returnate

Lenjerie femei și fete:

• Sutiene
• Bustiere sport
• Chiloți, șorturi, chiloți tanga ambalați individual

Lenjerie pentru bărbați și băieți:

• Chiloți, boxeri ambalați individual
• Seturi de lenjerie: maiou/tricou + chiloți/boxeri

Cosmetice:

• Fond de ten
• Pudră
• Mascara
• Farduri de pleoape
• Rujuri și lip gloss-uri
• Ojă pentru unghii
• Lac pentru unghii

Articole de lenjerie care pot fi returnate Articole de lenjerie care pot fi returnate

Lenjerie corp femei și fete:

• Pijamale: seturi și produse vândute separat – bluză/pantalon
• Cămăși de noapte
• Halate
• Maiouri
• Topuri lenjerie fete
• Costume de baie dintr-o piesă sau două
• Body-uri damă, body-uri bebeluși
• Jambiere, colanți
• Șosete, ciorapi trei sferturi, balerini de casă bumbac
• Dresuri subțiri și groase
• Chiloți ambalați la set – 3 buc.
• Costume de carnaval fete

Lenjerie pentru bărbați și băieți:

• Pijamale: seturi și produse vândute separat – bluză/pantalon
• Halate
• Maiouri
• Slip de baie
• Body-uri bebeluși
• Șosete
• Dresuri băieți
• Chiloți ambalați la set – 3 buc.
• Costume de carnaval pentru băieți

Cum returnez un produs?

01

01

Returnarea produselor

Ai 30 de zile la dispoziție să returnezi produsele în orice magazin PEPCO din întreaga țara.

02

02

Bonul fiscal

Tot ce îți trebuie este bonul fiscal și produsul în stare intactă (nedeteriorita, cu eticheta și ambalajul intacte, fără urme de utilizare).

03

03

Rambursarea

Îți vom rambursa banii în același mod în care a fost efectuată plata la achiziția produsului (rambursarea în numerar, rambursarea pe cardul bancar).

FAQ

Pot returna un produs care nu s-a ridicat la așteptările mele?

În toate magazinele din rețeaua noastră se acordă Garanția Returului – în decurs de 30 de zile poți returna sau înlocui un produs nedeteriorat și fără urme de utilizare, cu eticheta intactă, împreună cu dovada achiziției – bonul, în orice magazin PEPCO din țară. Poți citi mai multe despre Garanția Returului aici.

Pot returna un produs într-un alt magazin decât cel din care a fost cumpărat?

Da, produsele pot fi returnate în orice magazin PEPCO de pe teritoriul țării. Poți citi mai multe aici.

Pot returna (schimba) un produs fără bon fiscal?

Bonul fiscal este necesar pentru a înregistra articolul ca produs vândut și pentru reintroducerea acestuia în stoc. Așadar, returul nu poate fi procesat fără bon.

Pot returna sau schimba un produs fără etichetă?

Din păcate, fără etichetă nu putem accepta produsul pentru retur.

Ce tip de produse nu pot fi returnate?

Unele bunuri de uz personal nu pot fi returnate. Lista completă este disponibilă aici.

Cât timp durează până când rambursarea banilor va fi efectuată în contul meu bancar?

După aprobarea reclamației sau returnarea produsului, rambursarea pe cardul de plată ar trebui să fie creditată în cont în termen de maxim 14 zile.

Care este perioada de garanție pentru produsele PEPCO?

Perioada de garanție pentru produsele achiziționate din magazinele PEPCO este de 2 ani. În cazul în care găsești defecte de calitate în timpul perioadei de garanție, îți recomandăm să depui o reclamație la orice magazin. Mai multe informații găsești aici.

Cum pot depune o reclamație cu privire la un produs PEPCO?

Acceptăm reclamații în orice magazin PEPCO. Trebuie doar să aduci produsul defect, să prezinți o dovadă a achiziției (bon, extras de cont) sau un martor care poate confirma achiziția și să completezi un formular de reclamație. Vom analiza reclamația ta în termenul legal de 14 zile. Mai multe informații găsești aici.

Pot depune o reclamație în legătură cu o reîncărcare telefonică?

Da, reîncărcările pot fi subiectul unei reclamații. Tot ce trebuie să faci este să aduci la magazin o dovadă a achiziției și documentul cu codul de reîncărcare primit. Reclamația ta va fi analizată în termen legal de 30 de zile.

Am depus o reclamație care a fost respinsă. Ce pot să fac?

Dacă reclamația ta a primit un răspuns negativ cu care nu ești de acord, ai dreptul să faci contestație într-un magazin PEPCO. Procedura este similară cu cea pentru înregistrarea reclamațiilor. 

Prin ce se deosebește reclamația de retur?

Returul sau schimbul se poate face în 30 de zile de la data achiziției în cazul produselor nedeteriorate, cu eticheta originală și cu bonul de achiziție. În termen de doi ani de la data achiziției, clientul are dreptul să înregistreze o reclamație pentru orice produs folosit (uzat), care prezintă un defect. Reclamațiile se pot face în baza bonului, a extrasului de cont sau a declarației unei persoane care a fost martoră la achiziție. Reclamația se poate face în orice magazin din rețeaua PEPCO, pe întregul teritoriu al țării.

Cum pot trimite o reclamație sau o laudă?

Atât reclamațiile, cât și aprecierile pot fi trimise prin intermediul unui formular de contact formular de contact disponibil pe site-ul nostru web, prin trimiterea unui e-mail la adresa: info@pepco.ro, apelând Serviciul Clienți la 031 630 61 77, sau direct într-un magazin, completând un Chestionar pentru clienți, care vă va fi înmânat la check-out, la cerere.

Serviciul de Asistență Clienți

Ai o întrebare? Sună-ne sau scrie-ne!
Colegii noștri de la Serviciul de Asistență Clienți îți vor răspunde cu drag.
Serviciul de Asistență Clienți nu este disponibil astăzi.

Produse similare


De ce merită să cumperi de la PEPCO?

Suntem aproape de tine

Peste 300 de magazine pe teritoriul întregii țări. Suntem întotdeauna aproape de tine.

Avem întotdeauna prețuri mici

La PEPCO vei găsi tot ce ai nevoie, la prețuri mici.

Gamă largă de produse

La PEPCO vei găsi o mare varietate de produse pentru tine, pentru familia și pentru casa ta.

Cumperi fără probleme

Ai 30 de zile la dispoziție pentru returnarea produselor în orice magazin de pe teritoriul țării.

Premii și onoruri