Garanția returului
Cu garanția PEPCO de rambursare a banilor, poți face cumpărături cu noi în siguranță, știind că, dacă ești nemulțumit de achiziția ta, din orice motiv, poți să o returnezi la magazin și să primești o rambursare completă a prețului, așa cum este imprimat pe bonul fiscal.
Pentru a face acest lucru, tot ceea ce trebuie este să returnezi în magazin produsul cu ambalajul și eticheta intacte, fără urme de utilizare, împreună cu bonul fiscal, în termen de maxim 30 de zile de la achiziționarea acestuia. Atunci când faci acest lucru, îți vom rambursa banii în același mod în care a fost efectuată plata la achiziția produsului (rambursarea în numerar dacă produsul a fost achitat în numerar, rambursarea pe cardul bancar dacă produsul a fost achitat cu cardul).
În cazul în care ai folosit cardul bancar pentru achiziție, banii se vor vira în contul tău în maxim 14 zile lucrătoare, însă termenul poate suferi modificări în funcție de băncile procesatoare de plăți implicate și nu este imputabil PEPCO.
*Te rugăm să reții că, din motive de igienă, unele articole de uz personal specificate mai jos ca „nereturnabile” nu pot fi schimbate sau returnate pentru rambursare.
Produse care nu pot fi returnate
• Sutiene
• Bustiere sport
• Chiloți, șorturi, chiloți tanga ambalați individual
• Chiloți, boxeri ambalați individual
• Seturi de lenjerie: maiou/tricou + chiloți/boxeri
• Fond de ten
• Pudră
• Mascara
• Farduri de pleoape
• Rujuri și lip gloss-uri
• Ojă pentru unghii
• Lac pentru unghii
Articole de lenjerie care pot fi returnate
• Pijamale: seturi și produse vândute separat – bluză/pantalon
• Cămăși de noapte
• Halate
• Maiouri
• Topuri lenjerie fete
• Costume de baie dintr-o piesă sau două
• Body-uri damă, body-uri bebeluși
• Jambiere, colanți
• Șosete, ciorapi trei sferturi, balerini de casă bumbac
• Dresuri subțiri și groase
• Chiloți ambalați la set – 3 buc.
• Costume de carnaval fete
• Pijamale: seturi și produse vândute separat – bluză/pantalon
• Halate
• Maiouri
• Slip de baie
• Body-uri bebeluși
• Șosete
• Dresuri băieți
• Chiloți ambalați la set – 3 buc.
• Costume de carnaval pentru băieți
01
01
Returnarea produselor
02
02
Bonul fiscal
03
03
Rambursarea
FAQ
În toate magazinele din rețeaua noastră se acordă Garanția Returului – în decurs de 30 de zile poți returna sau înlocui un produs nedeteriorat și fără urme de utilizare, cu eticheta intactă, împreună cu dovada achiziției – bonul, în orice magazin PEPCO din țară. Poți citi mai multe despre Garanția Returului aici.
Da, produsele pot fi returnate în orice magazin PEPCO de pe teritoriul țării. Poți citi mai multe aici.
Bonul fiscal este necesar pentru a înregistra articolul ca produs vândut și pentru reintroducerea acestuia în stoc. Așadar, returul nu poate fi procesat fără bon.
Din păcate, fără etichetă nu putem accepta produsul pentru retur.
Unele bunuri de uz personal nu pot fi returnate. Lista completă este disponibilă aici.
După aprobarea reclamației sau returnarea produsului, rambursarea pe cardul de plată ar trebui să fie creditată în cont în termen de maxim 14 zile. Termenul poate suferi modificări în funcție de băncile procesatoare de plăți implicate și nu este imputabil PEPCO.
Perioada de garanție pentru produsele achiziționate din magazinele PEPCO este de 2 ani. În cazul în care găsești defecte de calitate în timpul perioadei de garanție, îți recomandăm să depui o reclamație la orice magazin. Mai multe informații găsești aici.
Acceptăm reclamații în orice magazin PEPCO. Trebuie doar să aduci produsul defect, să prezinți o dovadă a achiziției (bon, extras de cont) sau un martor care poate confirma achiziția și să completezi un formular de reclamație. Vom analiza reclamația ta în termenul legal de 14 zile. Mai multe informații găsești aici.
Da, reîncărcările pot fi subiectul unei reclamații. Tot ce trebuie să faci este să aduci la magazin o dovadă a achiziției și documentul cu codul de reîncărcare primit. Reclamația ta va fi analizată în termen legal de 30 de zile.
Dacă reclamația ta a primit un răspuns negativ cu care nu ești de acord, ai dreptul să faci contestație într-un magazin PEPCO. Procedura este similară cu cea pentru înregistrarea reclamațiilor.
Returul se poate face în 30 de zile de la data achiziției în cazul produselor nedeteriorate, cu eticheta originală și cu bonul de achiziție. În termen de doi ani de la data achiziției, clientul are dreptul să înregistreze o reclamație pentru orice produs folosit (uzat), care prezintă un defect. Reclamațiile se pot face în baza bonului, a extrasului de cont sau a declarației unei persoane care a fost martoră la achiziție. Reclamația se poate face în orice magazin din rețeaua PEPCO, pe întregul teritoriu al țării.
Atât reclamațiile, cât și aprecierile pot fi trimise prin intermediul unui formular de contact formular de contact disponibil pe site-ul nostru web, prin trimiterea unui e-mail la adresa: info@pepco.ro, apelând Serviciul Clienți la 031 630 61 77, sau direct într-un magazin, completând un Chestionar pentru clienți, care vă va fi înmânat la check-out, la cerere.
Serviciul de Asistență Clienți
Colegii noștri de la Serviciul de Asistență Clienți îți vor răspunde cu drag.