Mai mult cu mai puțin…zilnic!

Utilizăm Google cookies în scopuri publicitare și statistice pentru a adapta oferta la nevoile dvs. Puteți modifica oricând setările din browserul dvs., acceptând sau respingând unele dintre aceste fișiere. Dacă utilizați acest site fără a modifica setările browserului dvs., vom înregistra și obține accesul la aceste informații (cookie) în memoria dispozitivului dvs. (computer, telefon mobil etc.) în scopurile enumerate. Mai multe informații găsiți, accesând Politica noastră de confidențialitate.

ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI


Ai o întrebare și nu ai găsit răspunsul pe pagina noastră?

Te invităm să alegi din lista de mai jos.

PRODUSE


În această categorie vei găsi răspunsuri cu privire la disponibilitatea produselor din magazinele PEPCO.

1

Se poate verifica disponibilitatea unui produs într-un anumit magazin?

Având în vedere rotația rapidă a produselor în magazin, informații actualizate despre disponibilitatea produselor poți obține direct în magazinul respectiv.

2

Produsele din broșură sunt disponibile în toate magazinele?

Produsele din broșură sunt disponibile în toate magazinele de la data începerii promoției și până la epuizarea stocurilor. 

3

Care este frecvența livrărilor in magazinele PEPCO?

În magazinele noastre se fac livrări de 3 sau 4 ori pe săptămână. Zilele de livrare pot fi diferite, în funcție de magazin.

4

Ce tip de produse putem cumpăra de la PEPCO?

La PEPCO, poți găsi ceva pentru tine, pentru casă și pentru familie. Oferim articole de îmbrăcăminte pentru copii și adulți, decorațiuni pentru amenajarea casei, jucării, precum și articole de sezon și papetărie - evident, toate la cele mai mici prețuri.

5

Cât de frecvent se schimbă colecțiile?

În magazinele noastre, colecțiile se schimbă de două ori pe an. Cele mai multe noutăți ajung la PEPCO odată cu noile colecții (ianuarie-martie, colecțiile de primăvară-vară, și iulie-august, colecțiile de toamnă-iarnă), dar și în perioadele sezoniere (precum: Crăciun, Paște sau Ziua Îndrăgostiților). Ne străduim să avem constant produse noi în oferta comerciala a magazinelor noastre.

6

Unde pot vedea produsele din oferta PEPCO?

Poți vedea produsele noastre în broșuri, pe website-ul nostru, pe pagina oficială de pe Facebook și pe Instagram. 

7

Aveți un magazin online?

În prezent ne concentrăm pe dezvoltarea rețelei noastre de magazine staționare, care are deja aproape 1000 de locații în Europa.  Nu oferim servicii de vânzare online și nici de comandă prin poștă. Toate produsele sunt disponibile exclusiv în magazinele noastre de pe teritoriul întregii țări. Aici este disponibilă o hartă cu toate magazinele din România, în care poți găsi produsele noastre. 

SERVICII


În această secțiune, vei găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări privind serviciile oferite în magazinele PEPCO.

1

Servicii disponibile în magazinele PEPCO

În magazinele PEPCO oferim servicii de reîncărcare electronică, servicii de returnare a bateriilor uzate și serviciul Garanția Returului. Mai multe detalii aici.

2

La PEPCO se poate plăti cu tichete SODEXO?

Da, în toate magazinele noastre se poate plăti cu tichete Sodexo (sociale, grădinițe și cadou) și Up România.

3

La PEPCO se poate emite factură cu TVA?

Da, în toate magazinele noastre se pot obține facturi cu TVA.

4

La PEPCO se poate plăti cu cardul?

Sigur că da, toate magazinele noastre sunt dotate cu terminale pentru carduri. Acceptăm toate tipurile de carduri, cu excepția American Express și Diners Club. 

5

Ce tipuri de reîncărcări electronice sunt disponibile în rețeaua PEPCO?

În întreaga noastră rețea poți achiziționa reîncărcări electronice pentru telefoanele mobile.

6

Pot obține o copie a unei facturi cu TVA?

Da, poți merge la magazinul de unde ai achiziționat produsele sau poți contacta serviciul nostru de asistență: info@pepco.ro, 031 630 61 77  (de luni până vineri 9.00-17.00).

 

 

7

Pot obține o copie a unui bon fiscal?

Nu, bonurile fiscale sunt tipărite o singură dată în momentul achiziției și nu pot fi duplicate sau reproduse.

 

 

RETURURI ȘI RECLAMAȚII


Ai nelămuriri privind retururile sau reclamațiile? Citește informațiile de mai jos.

1

Pot să returnez un produs care nu corespunde cu așteptările mele?

În toate magazinele din rețeaua noastră se acordă Garanția Returului - în decurs de 30 de zile poți returna sau înlocui un produs nedeteriorat și fără urme de utilizare, împreună cu dovada achiziției - bonul și eticheta nedeteriorată, în magazinul de unde a fost realizată achiziția.  Aici poți citi mai multe despre Garanția Returului.

2

Pot să returnez lenjeria?

Din motive de igienă, următoarele produse de uz personal nu pot fi returnate:

Lenjerie pentru femei și fete:

Sutiene

Bustiere sport

Chiloți, șorturi, chiloți tanga ambalați individual

Seturi de lenjerie: maiou + pantaloni scurți/chiloți

Lenjerie pentru bărbați și băieți

Slipuri, boxeri în ambalaj individual

Seturi de lenjerie pentru băieți: maiou + chiloți/boxeri Aici poți citi mai multe informații.

3

Pot returna un produs într-un alt magazin decât cel din care a fost cumpărat?

Nu, produsele se pot returna doar în magazinul de unde au fost achiziționate.

4

Produsul s-a stricat în timpul utilizării, pot face o reclamație?

Se poate face reclamație pentru un astfel de produs. Primim reclamații în toate magazinele noastre. Este suficient să iei la tine produsul defect și dovada achiziției (bon, extras de cont sau un martor care să confirme că achiziția a fost făcută în magazinul nostru) și să completezi formularul de înregistrare a reclamației. Reclamația va fi analizată în termen de 14 zile. Aici poți citi mai multe informații.

5

Prin ce se deosebește reclamația de retur?

Returul sau schimbul se poate face în 30 de zile de la data achiziției în cazul produselor nedeteriorate, cu eticheta originală și cu bonul de achiziție. În termen de doi ani de la data achiziției, clientul are dreptul să înregistreze o reclamație pentru fiecare produs folosit (uzat), care are un defect ascuns, de ex.: material croit incorect, mâneci/craci inegali, fermoar stricat, cusătură care se desface, miros neplăcut care nu dispare, produs care curge etc. Reclamațiile se pot face în baza bonului, a extrasului de cont sau a declarației unui martor al achiziției.  Reclamația se poate face în orice magazin din rețeaua PEPCO, pe întregul teritoriu al țării.

6

Am înregistrat o reclamație care a fost respinsă. Ce pot să fac?

Dacă reclamația ta a primit un răspuns negativ cu care nu ești de acord, ai dreptul să faci contestație în magazinul PEPCO. Procedura este similară cu cea pentru înregistrarea reclamațiilor. 

7

Pot să returnez (schimb) un produs fără bon fiscal?

Bonul fiscal este necesar pentru a înregistra articolul ca produs vândut și pentru reintroducerea acestuia în stoc. Așadar, returul nu poate fi procesat fără bon.

8

Pot să returnez sau să schimb un produs fără etichetă?

Din păcate, fără etichetă nu putem accepta produsul pentru retur.

9

Ce tip de produse NU pot fi returnate?

Unele bunuri de uz personal nu pot fi returnate. Lista completă este disponibilă aici: https://pepco.ro/servicii/garantia-returului/

 

MAGAZINE PEPCO


Ai întrebări privind localizarea magazinelor PEPCO? Te invităm să citești răspunsurile de mai jos.

1

Unde se află cel mai apropiat magazin?

Te invităm să utilizezi motorul de căutare a magazinelor. Vei găsi și o hartă cu toate magazinele PEPCO, de pe teritoriul întregii țări.

2

Aveți un magazin online?

Nu oferim servicii de vânzare online și nici de comandă prin poștă. Toate produsele sunt disponibile exclusiv în magazinele noastre de pe teritoriul întregii țări. 

3

De ce nu există niciun magazin PEPCO în orașul meu?

Extindem în permanență rețeaua noatră de magazine, deoarece ne dorim să fim cât mai aproape de Clienții noștri. Sperăm că în scurt timp vom putea sărbători deschiderea unui nou magazin PEPCO și în orașul tău. Cu siguranță te vom informa în legătură cu acest lucru din timp, pe pagina noastră de Facebook sau pe website-ul nostru.

4

Care sunt orele de deschidere ale magazinelor PEPCO?

Poți folosi motorul nostru de căutare pentru magazinele PEPCO. Vei găsi acolo o hartă indicând locațiile tuturor magazinelor noastre din România, cu adresele complete și programul de funcționare: https://pepco.ro/magazine/cauta-un-magazin/

COLABORARE


Ai întrebări privind posibilitățile de colaborare cu PEPCO? Te invităm să citești răspunsurile de mai jos.

1

Unde pot trimite oferte sau întrebări referitoare la spații disponibile pentru închiriat?

Ne poți contacta folosind formularul disponibil pe site-ul nostru. Selectează "COLABORARE ÎN DOMENIUL ÎNCHIRIERII": https://pepco.ro/contact/     

2

Unde pot trimite o ofertă privind un posibil parteneriat?

Te rugăm să ne contactezi folosind formularul disponibil pe site-ul nostru. Selectează "BIROUL DE ASISTENȚĂ CLIENȚI": https://pepco.ro/contact/

3

Cum pot aplica pentru un loc de muncă într-un magazin PEPCO?

Poți găsi pozițiile disponibile pentru angajare pe site-ul nostru, în secțiunea Cariere / Posturi Vacante. https://pepco.ro/cariere/posturi-vacante/. Aplicațiile pot fi trimise direct de pe website sau pe adresa de e-mail recrutare@pepco.eu.  De asemenea, poți depune un CV la orice magazin Pepco din România.                                                                              

Pentru întrebări privind procesul de recrutare, poți folosi formularul de contact disponibil pe site-ul nostru. Selectează "CARIERE" https://pepco.ro/contact/.

 

Dacă nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta, contactează-ne la adresa de e-mail info@pepco.ro sau apelează-ne la numărul 031 630 61 77. Programul liniei de apelare call center este deschis de luni până vineri, de la ora 09:00 până la 17:00.

Vezi și


INFORMAȚII
PENTRU CLIENȚI

Găsește un magazin

Scrie codul/orașul


Twój sklep