Mai mult cu mai puțin…zilnic!

Utilizăm Google cookies în scopuri publicitare și statistice pentru a adapta oferta la nevoile dvs. Puteți modifica oricând setările din browserul dvs., acceptând sau respingând unele dintre aceste fișiere. Dacă utilizați acest site fără a modifica setările browserului dvs., vom înregistra și obține accesul la aceste informații (cookie) în memoria dispozitivului dvs. (computer, telefon mobil etc.) în scopurile enumerate. Mai multe informații găsiți, accesând Politica noastră de confidențialitate.

Reclamații


Dacă faci cumpărături în magazinele PEPCO, ai la dispoziție 2 ani pentru a face o reclamație, în cazul în care constați vreun defect legat de calitatea produsului achiziționat.

La PEPCO ieșim în întâmpinarea așteptărilor Clienților noștri și din acest motiv, procesul de înregistrare a unei reclamații este simplu și rapid. Este suficient să te prezinți în orice magazin PEPCO și să completezi formularul de înregistrare a reclamaților, disponibil la casa de marcat. Pentru a face acest lucru, trebuie sa iei cu  tine produsul defect și dovada achiziției, care poate fi un bon, un extras de cont sau un martor care să confirme că achiziția a fost făcută în magazinul nostru. 

Reclamația va fi analizată în termen de 14 zile și te vom contacta telefonic, prin poștă sau prin e-mail - în funcție de preferințele tale. 

În cazul în care rezultatul este negativ, ai dreptul să-l contești, completând formularul de înregistrare a reclamațiilor.

Cum faceți o reclamație?


 

VEZI ȘI


Garanția returului

ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI

Ai întrebări? Verifică lista celor mai frecvente întrebări și răspunsuri.

Citește mai mult