Favorite

Magazinul meu

0

Întrebări și răspunsuri

Ai o întrebare și nu ai găsit răspunsul pe website-ul nostru? Te încurajăm să parcurgi lista de mai jos.

Retururi, reclamații, garanție

În toate magazinele din rețeaua noastră se acordă Garanția Returnării – în decurs de 30 de zile poți returna un produs nedeteriorat și fără urme de utilizare, cu eticheta intactă, împreună cu dovada achiziției – bonul, în orice magazin Pepco din țară. Poți citi mai multe despre Garanția Returului aici.

Da, produsele pot fi returnate în orice magazin Pepco de pe teritoriul țării. Poți citi mai multe aici.

Bonul fiscal este necesar pentru a înregistra articolul ca produs vândut și pentru reintroducerea acestuia în stoc. Așadar, returul nu poate fi procesat fără bon.

Din păcate, fără etichetă nu putem accepta produsul pentru retur.

Unele bunuri de uz personal nu pot fi returnate. Lista completă este disponibilă aici.

După aprobarea reclamației sau returnarea produsului, rambursarea pe cardul de plată ar trebui să fie creditată în cont în termen de maxim 14 zile. Termenul poate suferi modificări în funcție de băncile procesatoare de plăți implicate și nu este imputabil Pepco.

Perioada de garanție pentru produsele achiziționate din magazinele Pepco este de 2 ani. În cazul în care găsești defecte de calitate în timpul perioadei de garanție, îți recomandăm să depui o reclamație la orice magazin. Mai multe informații găsești aici.

Acceptăm reclamații în orice magazin Pepco. Trebuie doar să aduci produsul defect, să prezinți o dovadă a achiziției (bon, extras de cont) și să completezi un formular de reclamație. Vom analiza reclamația ta în termenul legal de 14 zile. Mai multe informații găsești aici.

Da, reîncărcările pot fi subiectul unei reclamații. Tot ce trebuie să faci este să aduci la magazin o dovadă a achiziției și documentul cu codul de reîncărcare primit. Reclamația ta va fi analizată în termen legal de 30 de zile.

Dacă reclamația ta a primit un răspuns negativ cu care nu ești de acord, ai dreptul să faci contestație într-un magazin Pepco. Procedura este similară cu cea pentru înregistrarea reclamațiilor. 

Returul se poate face în 30 de zile de la data achiziției în cazul produselor nedeteriorate, cu eticheta originală și cu bonul de achiziție. În termen de doi ani de la data achiziției, clientul are dreptul să înregistreze o reclamație pentru orice produs folosit (uzat), care prezintă un defect. Reclamațiile se pot face în baza bonului fiscal sau a extrasului de cont. Reclamația se poate face în orice magazin din rețeaua Pepco, pe întregul teritoriu al țării.

Atât reclamațiile, cât și aprecierile pot fi trimise prin intermediul unui formular de contact formular de contact disponibil pe site-ul nostru web, prin trimiterea unui e-mail la adresa: info@pepco.ro sau direct într-un magazin, completând un Chestionar pentru clienți, care vă va fi înmânat la check-out, la cerere.

Magazine

Te invităm să utilizezi motorul de căutare a magazinelor. Acolo vei găsi o hartă a tuturor locațiilor din întreaga țară.

Magazinele noastre nu au linii telefonice dedicate clienților. Dacă ai întrebări, te rugăm să mergi la un anumit magazin sau să contactezi Serviciul nostru de Asistență Clienți: info@pepco.ro (luni-vineri, 9.00-17.00).

Te rugăm să utilizezi motorul de căutare a magazinelor Pepco. Vei găsi acolo o hartă care arată locațiile tuturor magazinelor noastre din țară, cu adresele lor complete și programele de funcționare.

Produsele Pepco pot fi achiziționate doar din magazinele noastre fizice. De la bun început ne-am concentrat pe deschiderea de magazine fizice, în locații convenabile și cât mai diverse. Lanțul nostru de magazine este suficient de dezvoltat pentru a asigura unui grup cât mai mare de clienți accesul rapid la o gamă largă de produse.
Vrem să rămânem aproape de clienții noștri, care ne pot găsi atât în centrele orașelor, cât și în centre comerciale, unde, împreună cu magazinele alimentare și restaurantele, oferim o gamă largă de produse.

Lucrăm în permanență la dezvoltarea lanțului nostru de magazine fizice. Ne propunem să fim cât mai aproape de clienții noștri. Sperăm că în curând vom sărbători deschiderea unui nou magazin Pepco și în orașul tău.

Bara de meniu din partea de sus prezintă o listă derulantă cu toate țările în care avem magazine. Versiunea în limba engleză a site-ului nostru web oferă un motor de căutare a magazinelor Pepco. Folosește-l pentru a verifica toate locațiile magazinelor din fiecare țară în care operăm.

Produse

Vă mulțumim că doriți să ne contactați în legătură cu disponibilitatea produselor. Apreciem interesul dumneavoastră pentru articolele noastre. Vă rugăm să ne scuzați pentru eventualele neplăceri, dar momentan nu avem informații cu privire la stocul din magazine.

Nu efectuăm rezervări de produse în magazinele Pepco sau prin intermediul Serviciului de Asistență pentru Clienți.

Produsele din broșură sunt disponibile în toate magazinele, de la începutul promoției, în limita stocurilor disponibile.

Oferta online (nu cea din broșură) poate diferi în funcție de stocul disponibil într-un anumit magazin (unele produse pot fi disponibile numai în locațiile selectate). Te rugăm să reții că fotografiile de pe site prezintă exemple de produse și pot diferi ușor de produsele reale.

Aprovizionăm magazinele de 3-4 ori pe săptămână. Zilele de livrare pot varia de la un magazin la altul.

Poți găsi produsele noastre în broșurile tipărite și online, pe website, pe pagina noastră oficială de Facebook, pe Instagram sau în newsletter. Iar dacă dorești și mai multă inspirație, nu ezita să vizitezi platforma noastră specială inspiratie.pepco.ro!

Informații despre promoțiile actuale sunt disponibile în broșurile tipărite și online pe website, pe pagina noastră oficială de Facebook, pe Instagram sau în newsletter.

Servicii și plăți

Ne pare rău, dar nu oferim carduri cadou în acest moment.

Nu, conform celor mai recente reglementări, plata cu tichete în format fizic nu mai este disponibilă, începând cu 1.03.2023.

Da, în toate magazinele noastre se poate plăti cu card de tichete cadou de la Sodexo, Edenred și Up România.

Da, în toate magazinele noastre se pot obține facturi cu TVA.

Da, poți merge la magazinul de unde ai achiziționat produsele sau poți contacta serviciul nostru de asistență: info@pepco.ro (luni-vineri, 9.00-17.00).

Nu, bonurile fiscale sunt tipărite o singură dată în momentul achiziției și nu pot fi duplicate sau reproduse.

Da, în magazinele noastre punem la dispoziția clienților serviciul de colectare a bateriilor folosite.

Colaborări

Te rugăm să ne contactezi folosind formularul disponibil pe site-ul nostru și să bifezi opțiunea „Colaborare în domeniul închirierii”.

Te rugăm să ne contactezi utilizând formularul de contact disponibil pe site-ul nostru și să bifezi opțiunea „Secretariat”. Mesajul tău va fi trimis către departamentul abilitat.

Toate locuri de muncă disponibile din magazine pot fi găsite pe site-ul nostru web, în secțiunea Carieră. Aplicațiile pot fi trimise prin intermediul site-ului nostru web sau direct într-un magazin în care dorești să lucrezi. Dacă ai întrebări detaliate cu privire la procesul de recrutare, te rugăm să utilizezi formularul de contact disponibil pe site-ul nostru și să bifezi opțiunea „Recrutare”.

Toate locuri de muncă disponibile la sediul Pepco pot fi găsite pe site-ul nostru web, în secțiunea Carieră. Aplicațiile pot fi trimise prin intermediul site-ului nostru web. Dacă ai întrebări detaliate cu privire la procesul de recrutare, te rugăm să utilizezi formularul de contact disponibil pe site-ul nostru și să bifezi opțiunea „Recrutare”.

Toate locuri de muncă disponibile la Centrul de Distribuție Pepco pot fi găsite pe site-ul nostru web, în secțiunea Carieră. Aplicațiile pot fi trimise prin intermediul site-ului nostru web. Dacă ai întrebări detaliate cu privire la procesul de recrutare, te rugăm să utilizezi formularul de contact disponibil pe site-ul nostru și să bifezi opțiunea „Recrutare”.

Te rugăm să vizitezi secțiunea Carieră. Vei găsi acolo toate informațiile de bază privind activitatea în diferite domenii și departamente ale companiei noastre. Dacă ai întrebări detaliate cu privire la o anumită funcție, te rugăm să utilizezi formularul de contact disponibil pe site-ul nostru și să bifezi opțiunea „Recrutare”.

Te rugăm să vizitezi secțiunea Carieră. Vei găsi acolo informații despre stagii de pregătire și internshipuri la Pepco. Dacă ai întrebări detaliate cu privire la aceste aspecte, te rugăm să utilizezi formularul de contact disponibil pe site-ul nostru și să bifezi opțiunea „Recrutare”.

Dacă ai întrebări detaliate cu privire la procesul de recrutare, te rugăm să utilizezi formularul de contact disponibil pe site-ul nostru și să bifezi opțiunea „Recrutare”.

De ce merită să cumperi de la Pepco?

Suntem aproape de tine

Peste 450 de magazine pe teritoriul întregii țări. Suntem întotdeauna aproape de tine.

Avem întotdeauna prețuri mici

La Pepco vei găsi tot ce ai nevoie, la prețuri mici.

Gamă largă de produse

La Pepco vei găsi o mare varietate de produse pentru tine, pentru familia și pentru casa ta.

Cumperi fără probleme

Ai 30 de zile la dispoziție pentru returnarea produselor în orice magazin de pe teritoriul țării.