Magazinul meu
LOADER

Ce ne motivează?

În centrul preocupărilor noastre se află întotdeauna Clientul. Ne dezvoltăm ca să răspundem necesităților și așteptărilor acestuia. Punctele noastre forte sunt oferta variată de produse la prețuri accesibile, magazinele aflate în proximitate și deservirea prietenoasă.
01

Misiunea noastră

Le asigurăm clienților noștri accesul facil la toate produsele de care au nevoie sau pe care le doresc în viața de zi cu zi, pentru a-și îmbrăca familia, dar și pentru a-și îngriji și decora locuințele, la cele mai mici prețuri, în fiecare zi.
02

Viziunea noastră

Ambiția noastră este să devenim cea mai mare, cea mai bună și cea mai cunoscută marcă de discount din Europa, cu cele mai mici prețuri la articolele de îmbrăcăminte și uz casnic.
03

Strategia noastră

Vrem să ne desfășurăm activitatea în mod echilibrat, concentrându-ne asupra principalelor trei direcții de dezvoltare, și anume: oamenii, procesele și gama de produse.

PEPCO în cifre

Dezvoltarea dinamică a companiei continuă neîntrerupt din anul 1999. Primele magazine PEPCO au apărut în Polonia în anul 2004. Astăzi în Europa sunt peste 2000!
Datorită amplorii activității noastre și a grijii constante pentru reducerea costurilor de operare, putem oferi produse de bună calitate la un preț accesibil, în tot mai multe locații.

> 19 milioane

de CLIENȚI LUNAR

> 600

DE PERSOANE ÎN BIROUL CENTRAL DIN POLONIA

> 20.000 DE ANGAJAȚI

ÎN 13 ȚĂRI DIN EUROPA

> 2000

MAGAZINE ÎN 13 ȚĂRI DIN EUROPA

> 20 de ani

DE DEZVOLTARE CONTINUĂ

> 200 000 m2

DE SUPRAFAȚĂ DE DEPOZITARE ÎN EUROPA


Ne dorim să ajungem la fiecare client

În fiecare an deschidem în medie trei sute de locații noi și intrăm pe cel puțin două noi piețe din Europa. Numai în ultimul deceniu, numărul angajaților PEPCO a crescut de zece ori.
Ne concentrăm atât pe garantarea celei mai bune disponibilități posibile a produselor atractive ca preț, cât și pe o acoperire geografică cât mai largă.

Numărul de magazine din țările individuale:

Polonia
1007
Republica Cehă
217
Slovacia
116
România
302
Ungaria
188
Slovenia
28
Croația
81
Lituania
52
Letonia
34
Estonia
23
Bulgaria
56
Italia
5
Serbia
5

Numărul total de magazine PEPCO din Europa: *

2114

Povestea noastră este o poveste de succes!

2020

Deschidem magazinele din Italia și Serbia

Sărbătorim deschiderea magazinului PEPCO cu numărul 1000 din Polonia.
2019

Bulgaria devine membră a familiei PEPCO.

2018

Suntem prezenți în Letonia și Estonia.

2017

Deschidem 3 piețe noi: Croația, Slovenia și Lituania.

2016

În doar doi ani dublăm numărul de magazine - inaugurăm magazinul cu numărul 1000 din Europa.

2015

România și Ungaria se bucură acum de magazinele PEPCO.

2014

Sărbătorim deschiderea celui de-al 500-lea magazin PEPCO.

din 2013

Magazinele noastre încep să deservească și clienții din afara Poloniei.

PEPCO este prezent în Republica Cehă și Slovacia.
2007

S-a deschis magazinul PEPCO cu numărul 100.

2004

Apar primele 14 magazine PEPCO localizate în diferite orașe din Polonia: Poznań, Bydgoszcz sau Gdańsk.

1999

Început

Angajații noștri sunt cartea de vizită a brandului PEPCO!

Compania se dezvoltă dinamic datorită angajaților, iar aceștia se dezvoltă, la rândul lor, împreună cu PEPCO – învățând, urmându-și aspirațiile și avansând.
Rețeaua PEPCO din Europa are peste 20,000 de angajați, dintre care peste 600 la biroul central din Poznań și peste 1000 de angajați în centrul de distribuție. Printre angajații actuali se regăsesc și oamenii care, în anul 1999, alături de un grup de câteva zeci de persoane, au început să dezvolte compania noastră. Datorită acestui fapt, chiar dacă activăm pe aproape întreg continentul, atmosfera din companie este în continuare deschisă, ca într-o familie.
Am fost, timp de cinci ani, responsabilă pentru o singură piață - cea din România, iar astăzi, ca Director de Vânzări pentru Europa de Sud, gestionez opt țări diferite. Este o experiență unică deoarece, deși cultura organizațională este aceeași în toate sediile și magazinele din lanțul nostru, încă am oportunitatea de a învăța comportamente noi, abordări ușor diferite în viața de zi cu zi.
Când sunt întrebat de oameni din afara PEPCO despre bazele de dezvoltare neîntreruptă a firmei în cei peste 20 de ani, răspund invariabil: angajați de excepție și o atmosferă de lucru bazată pe cinci valori pe care compania pune mare preț: respect, onestitate, cooperare, entuziasm și dezvoltare. Fiind angajat la PEPCO încă de la început, mă bucur de această experiență în fiecare zi.
PEPCO este un loc prielnic pentru cooperarea internațională. La noi lucrează oameni demni de încredere, care în fiecare zi se remarcă prin angajamentul sporit și dorința de a atinge succesul. În departamentul de IT pregătim mereu noi provocări și noi proiecte pentru fiecare. Am dezvoltat o cultură a învățării din greșeli, în care eșecul este tratat ca o oportunitate de îmbunătățire și dezvoltare.
A lucra într-o companie care investește resurse și căreia îi pasă de dezvoltarea și educația celor mai tineri, o companie care permite angajaților să își pună în aplicare propriile idei pentru proiecte sociale este un vis devenit realitate pentru oricine dorește să lucreze în zona responsabilității sociale corporative.

Fii parte din succesul nostru!

Beneficii pentru angajați
Provocări profesionale
Oportunități de dezvoltare
Sistem de perfecționare
Mediu internațional
Atmosferă prietenoasă
Reduceri pentru angajați
Bonuri de masă
... și multe altele!

Responsabilitate socială corporativă

La PEPCO, prioritatea noastră la nivel de comunitate sunt copiii. Susținem îmbunătățirea calității timpului lor liber, a dezvoltării și educației lor, prin oferirea de șanse egale în viață. Colaborăm cu organizații neguvernamentale, dezvoltăm propriile noastre programe de asistență și ne implicăm în calitate de voluntari. În fiecare dintre țările în care avem magazine deschise, lansăm diverse inițiative care vizează copiii.

Munca grea dă roade!

PEPCO este una dintre cele mai apreciate mărci, atât de către clienți, cât și de către experții pieței!
Acest fapt este dovedit de milioanele de cumpărători din magazinele noastre, dar și de premiile sau distincțiile specifice activității, acordate pentru calitate, popularitate, încredere și reputație. Suntem mândri de toate aceste onoruri, care ne motivează să ne dezvoltăm în continuare în beneficiul clienților și angajaților noștri.

Premiile noastre:

Quality Service Star 2020

Premiul este acordat firmelor pentru calitatea înaltă a serviciilor oferite, în urma unei evaluări efectuate de Programul Polonez pentru Calitatea Serviciilor. Acesta sondează nivelul satisfacției consumatorilor pe tot parcursul anului și procesează milioane de date în fiecare an. Anchetele realizate recent indică clar tendința: clienții PEPCO ne consideră o marcă prietenoasă și demnă de încredere. Citește Mai multe despre PEPCO

SuperBrand 2020

O distincție oferită mărcilor de pe piața polonă care au o dezvoltare rapidă și un grad mare de recognoscibilitate. Brandul PEPCO a fost din nou premiat cu distincția SUPER BRAND 2020 pentru Calitate, Încredere și Renume. Clasamentul evaluează: poziția pe piață a mărcilor individuale și progresul acestora, calitatea produselor sau serviciilor și gradul de încredere al clienților. Citește Mai multe despre PEPCO

Marca Deceniului

O distincție specială acordată mărcii PEPCO ca parte a ediției jubiliare a programului „Good Brand - Calitate, Încredere, Reputație” pentru apariția regulată în sondaje în perioada 2009-2019. PEPCO este singura marcă care se distinge printre magazinele tip discount și una dintre cele mai apreciate companii în rândul consumatorilor și experților de piață de peste zece ani! Citește Mai multe despre PEPCO

Quality Service Star 2019

Premiul este acordat firmelor pentru calitatea înaltă a serviciilor oferite, în urma unei evaluări efectuate de Programul Polonez pentru Calitatea Serviciilor. Acesta sondează nivelul satisfacției consumatorilor pe tot parcursul anului și procesează milioane de date în fiecare an. Anchetele realizate recent indică clar tendința: clienții PEPCO ne consideră o marcă prietenoasă și demnă de încredere. Citește Mai multe despre PEPCO

SuperBrand 2019

O distincție oferită mărcilor de pe piața polonă care au o dezvoltare rapidă și un grad mare de recognoscibilitate. Brandul PEPCO a fost din nou premiat cu distincția SUPER BRAND 2019 pentru Calitate, Încredere și Renume. Clasamentul evaluează: poziția pe piață a mărcilor individuale și progresul acestora, calitatea produselor sau serviciilor și gradul de încredere al clienților. Citește Mai multe despre PEPCO

Forbes Diamonds 2018

Acesta este clasamentul firmelor cu cea mai dinamică dezvoltare din Polonia. În baza datelor colectate de compania de cercetare Bisnode Polska, redactorii publicației „Forbes” creează o bază de date cu întreprinderi care au obținut un rating pozitiv de încredere. Din nou, PEPCO a fost laureat al plebiscitului. Citește Mai multe despre PEPCO

Quality Service Star 2018

Premiul este acordat firmelor pentru calitatea înaltă a serviciilor oferite, în urma unei evaluări efectuate de Programul Polonez pentru Calitatea Serviciilor. Acesta sondează nivelul satisfacției consumatorilor pe tot parcursul anului și procesează milioane de date în fiecare an. Anchetele realizate recent indică clar tendința: clienții PEPCO ne consideră o marcă prietenoasă și demnă de încredere. Citește Mai multe despre PEPCO

SuperBrand 2018

O distincție oferită mărcilor de pe piața polonă care au o dezvoltare rapidă și un grad mare de recognoscibilitate. Brandul PEPCO a fost din nou premiat cu distincția SUPER BRAND 2018 pentru Calitate, Încredere și Renume. Clasamentul evaluează: poziția pe piață a mărcilor individuale și progresul acestora, calitatea produselor sau serviciilor și gradul de încredere al clienților. Citește Mai multe despre PEPCO

AI Excellence Award 2017

Premiul de prestigiu Best Retailer of the Year 2017 (Cel mai bun comerciant cu amănuntul al anului 2017) și premiul AI Excellence Award pentru cea mai mare realizare din 2017: deschiderea magazinului numărul 1000 în Europa. Premii acordate de AI Global Media. Citește Mai multe despre PEPCO

SuperBrand 2017

O distincție oferită mărcilor de pe piața polonă care au o dezvoltare rapidă și un grad mare de recognoscibilitate. Citește Mai multe despre PEPCO

Quality Service Star 2017

Premiul este acordat firmelor pentru calitatea înaltă a serviciilor oferite, în urma unei evaluări efectuate de Programul Polonez pentru Calitatea Serviciilor. Citește Mai multe despre PEPCO

Forbes Diamonds 2017

În baza datelor colectate de compania de cercetare Bisnode Polska, redacția publicației „Forbes” a elaborat, pentru a zecea oară, o listă cu cele mai dinamice companii din Polonia. Este vorba despre firmele care în ultimii trei ani și-au crescut cel mai rapid valoarea. În clasamentul regional, compania PEPCO a ocupat locul I în regiunea Wielkopolska. Citește Mai multe despre PEPCO

Retailers' Awards 2016

Retail Awards este unul dintre cele mai mari evenimente de business din Polonia, la care participă în fiecare an sute de investitori din Europa Centrală și de Est. PEPCO a câștigat la categoria Best Expansion (Cea mai bună expansiune), iar directorul de operațiuni Marcin Stańko a fost nominalizat pentru premiul Best Manager of the Year (Managerul Anului). Citește Mai multe despre PEPCO

Good Brand 2016

Aceasta distincție este acordată mărcilor de pe piața polonă care se dezvoltă cel mai rapid, sunt recognoscibile și inovative. Clasamentul evaluează: poziția pe piață a mărcilor individuale și progresul acestora, calitatea produselor sau serviciilor și gradul de încredere al clienților. PEPCO a obținut titlul de „Good Brand" pentru al treilea an la rând. Citește Mai multe despre PEPCO

Forbes Diamonds 2016

Acesta este clasamentul firmelor cu cea mai dinamică dezvoltare din Polonia. În baza datelor colectate de agențiile de sondaj se creează o bază de date cu întreprinderile care au obținut un rating pozitiv de încredere. PEPCO a fost încă o dată laureat al plebiscitului. Citește Mai multe despre PEPCO

Business Cheetah 2015

Clasamentul laureaților se bazează pe creșterea valorii de pe piață. Sunt analizate companiile care, într-o perioadă dată, au obținut venituri adecvate și profit, iar valoarea capitalului lor este pozitivă. Rezultatele financiare ale companiilor polone sunt analizate de Institutul European pentru Afaceri (Institute of European Business). Citește Mai multe despre PEPCO

Retailers' Awards 2014

Gala CEE Retail Awards este unul dintre cele mai mari evenimente din Polonia în domeniul industriei imobiliare comerciale, la care participă în fiecare an sute de investitori din Europa Centrală și de Est. PEPCO a câștigat la categoria Discount Retailer of the Year 2014. Citește Mai multe despre PEPCO