Venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri
Din acest motiv, procedura de reclamații este simplă și rapidă. Atunci când cumperi produse din magazinele Pepco, ai întotdeauna la dispoziție 2 ani pentru a depune o reclamație, dacă în acest interval observi defecte legate de calitatea produselor cumpărate.
Procedura de reclamații la Pepco
Tot ce trebuie să faci este să vizitezi orice magazin Pepco, unde poți completa formularul de reclamații disponibil la casa de marcat. Te rugăm să nu uiți să iei cu tine produsul cu defect împreună cu dovada achiziției: bon/chitanță sau un extras de cont bancar.
Reclamația va fi analizată în maxim 14 zile, conform termenului legal. Îți vom comunica rezultatul telefonic, prin e-mail sau prin poștă, în funcție de preferințele tale.
01
Vino în magazinele noastre cu produsul și dovada achiziției
02
Completează formularul de reclamații
03
Așteaptă rezultatul reclamației
04
Îți sunt restituiți banii pentru bunurile defecte
FAQ
În toate magazinele din rețeaua noastră se acordă Garanția Returnării – în decurs de 30 de zile poți returna un produs nedeteriorat și fără urme de utilizare, cu eticheta intactă, împreună cu dovada achiziției – bonul, în orice magazin Pepco din țară. Poți citi mai multe despre Garanția Returului aici.
Da, produsele pot fi returnate în orice magazin Pepco de pe teritoriul țării. Poți citi mai multe aici.
Bonul fiscal este necesar pentru a înregistra articolul ca produs vândut și pentru reintroducerea acestuia în stoc. Așadar, returul nu poate fi procesat fără bon.
Din păcate, fără etichetă nu putem accepta produsul pentru retur.
Unele bunuri de uz personal nu pot fi returnate. Lista completă este disponibilă aici.
După aprobarea reclamației sau returnarea produsului, rambursarea pe cardul de plată ar trebui să fie creditată în cont în termen de maxim 14 zile. Termenul poate suferi modificări în funcție de băncile procesatoare de plăți implicate și nu este imputabil Pepco.
Perioada de garanție pentru produsele achiziționate din magazinele Pepco este de 2 ani. În cazul în care găsești defecte de calitate în timpul perioadei de garanție, îți recomandăm să depui o reclamație la orice magazin. Mai multe informații găsești aici.
Acceptăm reclamații în orice magazin Pepco. Trebuie doar să aduci produsul defect, să prezinți o dovadă a achiziției (bon, extras de cont) și să completezi un formular de reclamație. Vom analiza reclamația ta în termenul legal de 14 zile. Mai multe informații găsești aici.
Da, reîncărcările pot fi subiectul unei reclamații. Tot ce trebuie să faci este să aduci la magazin o dovadă a achiziției și documentul cu codul de reîncărcare primit. Reclamația ta va fi analizată în termen legal de 30 de zile.
Dacă reclamația ta a primit un răspuns negativ cu care nu ești de acord, ai dreptul să faci contestație într-un magazin Pepco. Procedura este similară cu cea pentru înregistrarea reclamațiilor.
Returul se poate face în 30 de zile de la data achiziției în cazul produselor nedeteriorate, cu eticheta originală și cu bonul de achiziție. În termen de doi ani de la data achiziției, clientul are dreptul să înregistreze o reclamație pentru orice produs folosit (uzat), care prezintă un defect. Reclamațiile se pot face în baza bonului fiscal sau a extrasului de cont. Reclamația se poate face în orice magazin din rețeaua Pepco, pe întregul teritoriu al țării.
Atât reclamațiile, cât și aprecierile pot fi trimise prin intermediul unui formular de contact formular de contact disponibil pe site-ul nostru web, prin trimiterea unui e-mail la adresa: info@pepco.ro sau direct într-un magazin, completând un Chestionar pentru clienți, care vă va fi înmânat la check-out, la cerere.
De ce merită să cumperi de la Pepco?