Magazinul meu
LOADER

Procedura de reclamații la PEPCO

Tot ce trebuie să faci este să vizitezi orice magazin PEPCO, unde poți completa formularul de reclamații disponibil la casa de marcat. Te rugăm să nu uiți să iei cu tine produsul cu defect împreună cu dovada achiziției: bon/chitanță, un extras de cont bancar sau un martor care poate confirma că produsul a fost cumpărat din magazinul nostru.

Reclamația va fi analizată în maxim 14 zile, conform termenului legal. Îți vom comunica rezultatul telefonic, prin e-mail sau prin poștă, în funcție de preferințele tale.

Cum pot face o reclamație cu privire la un produs?

01

01

Vino în magazinele noastre cu produsul și dovada achiziției

Ai la dispoziție 2 ani de la data achiziției să depui o reclamație în orice magazin. Ia cu tine produsul în cauză, împreună cu o dovadă a achiziției -bon/chitanță, un extras de cont bancar sau un martor care poate confirma că produsul a fost cumpărat din magazinul nostru

02

02

Completează formularul de reclamații

Roagă casierul din magazin să te ajute cu formularul sau descarcă-l de pe website-ul nostru. Predă colegilor noștri formularul completat împreună cu produsul defect.

03

03

Așteaptă rezultatul reclamației

În decurs de maxim 14 zile de la data depunerii reclamației, îți vom comunica dacă decizia este una pozitivă sau negativă.

04

04

Îți sunt restituiți banii pentru bunurile defecte

În cazul în care hotărârea este una pozitivă, vizitează magazinul unde ai depus reclamația pentru a-ți fi restituiți banii.

FAQ

Pot returna un produs care nu s-a ridicat la așteptările mele?

În toate magazinele din rețeaua noastră se acordă Garanția Returului – în decurs de 30 de zile poți returna sau înlocui un produs nedeteriorat și fără urme de utilizare, cu eticheta intactă, împreună cu dovada achiziției – bonul, în orice magazin PEPCO din țară. Poți citi mai multe despre Garanția Returului aici.

Pot returna un produs într-un alt magazin decât cel din care a fost cumpărat?

Da, produsele pot fi returnate în orice magazin PEPCO de pe teritoriul țării. Poți citi mai multe aici.

Pot returna (schimba) un produs fără bon fiscal?

Bonul fiscal este necesar pentru a înregistra articolul ca produs vândut și pentru reintroducerea acestuia în stoc. Așadar, returul nu poate fi procesat fără bon.

Pot returna sau schimba un produs fără etichetă?

Din păcate, fără etichetă nu putem accepta produsul pentru retur.

Ce tip de produse nu pot fi returnate?

Unele bunuri de uz personal nu pot fi returnate. Lista completă este disponibilă aici.

Cât timp durează până când rambursarea banilor va fi efectuată în contul meu bancar?

După aprobarea reclamației sau returnarea produsului, rambursarea pe cardul de plată ar trebui să fie creditată în cont în termen de maxim 14 zile.

Care este perioada de garanție pentru produsele PEPCO?

Perioada de garanție pentru produsele achiziționate din magazinele PEPCO este de 2 ani. În cazul în care găsești defecte de calitate în timpul perioadei de garanție, îți recomandăm să depui o reclamație la orice magazin. Mai multe informații găsești aici.

Cum pot depune o reclamație cu privire la un produs PEPCO?

Acceptăm reclamații în orice magazin PEPCO. Trebuie doar să aduci produsul defect, să prezinți o dovadă a achiziției (bon, extras de cont) sau un martor care poate confirma achiziția și să completezi un formular de reclamație. Vom analiza reclamația ta în termenul legal de 14 zile. Mai multe informații găsești aici.

Pot depune o reclamație în legătură cu o reîncărcare telefonică?

Da, reîncărcările pot fi subiectul unei reclamații. Tot ce trebuie să faci este să aduci la magazin o dovadă a achiziției și documentul cu codul de reîncărcare primit. Reclamația ta va fi analizată în termen legal de 30 de zile.

Am depus o reclamație care a fost respinsă. Ce pot să fac?

Dacă reclamația ta a primit un răspuns negativ cu care nu ești de acord, ai dreptul să faci contestație într-un magazin PEPCO. Procedura este similară cu cea pentru înregistrarea reclamațiilor. 

Prin ce se deosebește reclamația de retur?

Returul sau schimbul se poate face în 30 de zile de la data achiziției în cazul produselor nedeteriorate, cu eticheta originală și cu bonul de achiziție. În termen de doi ani de la data achiziției, clientul are dreptul să înregistreze o reclamație pentru orice produs folosit (uzat), care prezintă un defect. Reclamațiile se pot face în baza bonului, a extrasului de cont sau a declarației unei persoane care a fost martoră la achiziție. Reclamația se poate face în orice magazin din rețeaua PEPCO, pe întregul teritoriu al țării.

Cum pot trimite o reclamație sau o laudă?

Atât reclamațiile, cât și aprecierile pot fi trimise prin intermediul unui formular de contact formular de contact disponibil pe site-ul nostru web, prin trimiterea unui e-mail la adresa: info@pepco.ro, apelând Serviciul Clienți la 031 630 61 77, sau direct într-un magazin, completând un Chestionar pentru clienți, care vă va fi înmânat la check-out, la cerere.

Serviciul de Asistență Clienți

Ai o întrebare? Sună-ne sau scrie-ne!
Colegii noștri de la Serviciul de Asistență Clienți îți vor răspunde cu drag.
Serviciul de Asistență Clienți nu este disponibil astăzi.

Produse similare


De ce merită să cumperi de la PEPCO?

Suntem aproape de tine

Peste 300 de magazine pe teritoriul întregii țări. Suntem întotdeauna aproape de tine.

Avem întotdeauna prețuri mici

La PEPCO vei găsi tot ce ai nevoie, la prețuri mici.

Gamă largă de produse

La PEPCO vei găsi o mare varietate de produse pentru tine, pentru familia și pentru casa ta.

Cumperi fără probleme

Ai 30 de zile la dispoziție pentru returnarea produselor în orice magazin de pe teritoriul țării.

Premii și onoruri